poniedziałek, lutego 15

Walentynki w Krakowie- Hotel Tyniecki***, fotorelacja, jak je spędziliśmy?

Hejka! ;)
Jak wszyscy wiemy, wczoraj był 14. luty, czyli dla jednych bardzo wyczekiwane, dla innych mniej- święto zakochanych. W zeszłym roku wybraliśmy się z Kamilem do Ustronia na dwa dni. Jednak w tym roku zaskoczyła nas niesamowita niespodzianka od myDeal Polska. A mianowicie, otrzymałam 500zł na wybraną walentynkową wycieczkę. Kontakt z firmą był bardzo dobry, szybko mogliśmy się dogadać, co i jak. Spośród naprawdę bogatej oferty podróży mój wybór padł na Hotel Tyniecki*** w Krakowie. Od zawsze uważałam to miasto za bardzo piękne, a że ostatni raz byłam tam jako dość małe dziecko, postanowiliśmy, że Walentynki uczcimy właśnie tam :) Kiedy już zdecydowałam się na konkretną wycieczkę, otrzymałam kupon, który drogą mailową wysłałam do hotelu i już- rezerwacja była gotowa. Razem z Kamilem wybraliśmy opcję, w której znajdowały się: 3 dni w hotelu (czyli 2 noclegi), śniadania, wynajem rowerów oraz powitalna walentynkowa niespodzianka w pokoju :)
Wyjechaliśmy w piątek 12.02 ok. godziny 16:00, przez korki autokar, którym jechaliśmy miał spore opóźnienie i na miejsce dotarliśmy grubo po 18:00. Przyznam szczerze, że szukanie dojazdu do hotelu z centrum miasta trochę nam zajęło, jednak było to bardzo przyjemne zamieszanie :)
Kiedy w końcu dotarliśmy na miejsce, naszym oczom ukazał się śliczny, kameralny i niezwykle elegancki hotel.

Zdjęcie wyżej zrobiłam drugiego dnia rano, w dzień przyjazdu niestety było już ciemno, więc jakość byłaby słaba ;)
Muszę przyznać, że przez "niespodzianka powitalna" nie spodziewałam się aż takiej niespodzianki, jaką zobaczyliśmy po wejściu do pokoju!
Sam hotel w środku od razu nam się spodobał, jest elegancki i przytulny :)

Nasz pokój znajdował się na samej górze, na zdjęciu hotelu po lewej stronie możecie zobaczyć wieżę- tam właśnie mieszkaliśmy ;)
Jesteście ciekawi, jak wyglądał nasz pokój? My byliśmy w szoku!
Pokój okazał się dwupiętrowy. Nie mieliśmy o tym pojęcia, dlatego bardzo się ucieszyliśmy ♥ Na dole znajdowała się spora łazienka, szafa, stolik oraz jednoosobowe łóżko. Natomiast na górze był telewizor, duże okno oraz wielkie, małżeńskie łóżko :) Zobaczcie, jak obsługa hotelu przygotowała nasz pokój, jestem zakochana! ♥

Pięknie, prawda? ♥

Na wielkim łóżku leżało wielkie serce z kwiatów, na szafkach nocnych szampany, czekoladki oraz zniżki :) Dodatkowo całe poręcze na schodach oplecione były sznurem czerwonych serduszek, a na lampach zawieszone duże serca z czerwonych piór ♥
Było po prostu cudownie, nie spodziewałam się takiego powitania :) W pokoju było bardzo przytulnie, bardzo dużo miejsca, czyściutko, schludnie, pachnąco i baaaardzo walentynkowo, bo przecież o to chodziło! ♥

W pierwszy dzień poszliśmy spać dość wcześniej, żeby wstać całkiem rano, iść na śniadanie i mieć cały dzień na zwiedzanie Krakowa, kawiarnie i restauracje :)

Na śniadania, jak to w każdym hotelu był szwedzki stół, kawa i herbata oraz na życzenie ciepłe posiłki. Przyznam, że za każdym razem jadło się nam bardzo przyjemnie, w hotelu nie było tłumów, tylko raz na sali oprócz nas była inna para. Około godziny 10:00 byliśmy już po śniadanku i gotowi do wyjścia :)
Do centrum miasta musieliśmy dojechać autobusem, jednak nie był to żaden problem, w końcu mieliśmy cały dzień. Wybraliśmy się na Stare Miasto- tam mieliśmy w planach pójście na dobrą kawę i coś słodkiego oraz znaleźć dobrą restaurację. Sobota niestety nie grzeszyła dobrą pogodą, było dosyć deszczowo. Dopiero w niedzielę na niebie pojawiło się słońce i było bezchmurnie :)
Najpierw znaleźliśmy mega przytulną kawiarnię na ul. Grodzkiej, gdzie wypiliśmy pyszną kawę, zjedliśmy pyszne babeczki i spróbowaliśmy ręczne robionych pralinek w różnych smakach. Kawiarenka bardzo cicha, ciemna i idealna na zrelaksowanie się :)

Uwielbiam Latte Machiatto, a tam wypiłam jedno z lepszych, jakie kiedykolwiek miałam okazję :)
Potrzebowaliśmy z Kamilem takiej odskoczni od szarej codzienności, zrelaksowaliśmy się, spędziliśmy razem dużo czasu, ponieważ wiadomo, na co dzień Kamil pracuje, chodzimy do szkoły, więc nie mamy czasu na wszystko, czego byśmy chcieli. W Krakowie udało nam się fajnie odpocząć ♥
Po przerwie na kawę i ciastko zaczęliśmy zwiedzać rynek oraz uliczki naokoło :)

Mimo brzydkiej pogody cieszyliśmy się jak małe dzieci, że jesteśmy w Krakowie razem, że mamy czas tylko na siebie, na rozmawianie i robienie wszystkiego razem ♥ Później postanowiliśmy wybrać się na obiad. Nie wiedzieliśmy, że znalezienie dobrej restauracji z wolnymi stolikami będzie graniczyło praktycznie z cudem. Nie chcieliśmy iść do pierwszej lepszej knajpki, więc poszukiwania zajęły nam sporo czasu :) Kiedy już znaleźliśmy tę idealną, byliśmy bardzo zadowoleni :)

Kiedy zjedliśmy obiad, robiło się już późno, więc zahaczyliśmy o mały pub na obrzeżach rynku i powoli zaczęliśmy kierować się w stronę hotelu. Po drodze oczywiście kilka razy zatrzymaliśmy się na chwilę na jakiejś przytulnej ławeczce i porobiliśmy zdjęcia ♥

Wieczór spędziliśmy z szampanem i dobrym filmem w telewizji :)
Kolejny raz poszliśmy spać dość wcześniej, w niedzielę od rana chcieliśmy mieć czas, bo niestety około 16:00 musieliśmy wracać. Niedziela na szczęście była o wiele ładniejsza, jeśli chodzi o pogodę, było słoneczko, bezchmurnie i cieplutko :)

Przyznam, że walentynkowe ozdobienie stołu do śniadania było bardzo uroczym gestem ze strony hotelu :)

Przed wyjazdem znaleźliśmy małą, kameralną restaurację, w której zamówiliśmy obiad, a następnie wybraliśmy się już w stronę dworca i czekaliśmy na autokar do domu :)

Jeśli szukacie fajnego wyjazdu w cenie o wiele niższej, niż normalnie polecam Wam przejrzeć ofertę myDeal :) Z pewnością każdy znajdzie tam coś dla siebie i wybierze się w piękne miejsce z wieloma atrakcjami :)

Kochani, a wy jak spędziliście Walentynki? Obchodzicie je w ogóle, czy raczej nie? :)
Dodatkowo zapraszam Was serdecznie na mój Instagram ♥

Buziaki!

73 komentarze:

1. Śliczny wystrój ♥♥ Sam klucz przyciąga uwagę :) Ja walentynki spędziłam w domu z rodzicami :)
    Pozdrawiam ;))

OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że najpiękniejszym prezentem walentynkowym jaki możemy sobie dać są wspólnie spędzone chwile, tworzenie wspomnień i własnej historii.
    Zdjęcia są piękne! Widać, że to były dla Was niezapomniane momenty;)

3. Widzę, że walentynki zaliczone :D Fajny post :)

Mój blog

OdpowiedzUsuń
  4. Miejsce bardzo ładne! Urzekło mnie serduszko na łóżku!
    Tylko pozazdrościć i życzyć jeszcze więcej takich dni! :)
    Pozdrawiam http://xzyq.blogspot.com

OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny hotel i widać że właściciele wiedzą jak go prowadzić. Jaa uwielbiam Kraków,jestem jego bliską mieszkaną :D Gratuluję i życzę szczęścia z chłopakiem.Oby każde walentynki były takie :)

6. Tak dawno nie byłam już w krakowie <3
    Obserwujemy? :)

OdpowiedzUsuń
  7. Super, że spędziliście walentynki razem i to w takim ładnym miejscu. Jaka dla mnie hotel zasługiwał na co najmniej 4 gwiazdki. Piękne zdjęcia !!

8. Wspanialy post i zapewne niesamowite przezycie. Musze przyznac,ze chcialabym miedys tak spedzic walentynkowy weekend :) Piękne zdjecia

9. Jaciee, ale tego! zazdroszczę, niesamowitych przeżyć i świetnie spędzonego czasu.
    Ja dzień spędziłam w gronie znajomych, więc mogę zaliczyć go do udanych, haha :)

10. Wspaniałe walentynki miałaś. ;*
    Kochana zapraszam serdecznie do mnie - http://threethingsiloveanna.blogspot.com/

11. piękny hotel, fajne walentynki :D
    zapraszam------http://naciakaglamour.blogspot.com/

12. Wspaniały post! ❤
    Wszystko wyglądało pięknie :)

13. Wspaniały post! ❤

OdpowiedzUsuń
  14. Ale super ! Mega zazdroszcze takiego wypadu ! Ja narazie mam jeszcze sesje więc mogę sobie pomarzyc tylko :(

15. Kraków jest pięknym i bardzo malowniczym miejscem. Mam do niego pewien sentyment... Ahh taka wycieczka i mnie by sie przydała ;)
    kalaafi.blogspot.com

16. Jaki cudowny pomysł na Walentynki! Chyba wykorzystam w przyszłym roku ^^
    Hotel tak pięknie udekorowany, no i do tego Kraków :D Moje miasto :3 Mam nadzieję, że Kraków spełnił wymagania i zauroczył Was oboje ;)
    Mój mężczyzna jest ze mną w jednej klasie od początku liceum, a jesteśmy w maturalnej. Niestety nie jest to takie kolorowe, jakby mogło się wydawać, bo trochę się zaczęła nam przejadać nieustanna obecność. No ale jeszcze tylko dwa miesiące i koniec szkoły, a potem studia i mam nadzieję, że wtedy poprawi się akurat ten aspekt naszej relacji :)
    Oczywiście, że obchodzę Walentynki, jestem strasznie uczuciową osobą i wszelkie serduszka i inne romantyczne "duperelki" uwielbiam :D Przypadek, że również w sobotę Walentynki spędzałam na krakowskim Rynku? :P
    Obserwuję, bo bardzo przyjemnie czyta się, to co piszesz :) Z chęcią zostanę na dłużej.
    Pozdrawiam cieplutko,
    Acaila <3

OdpowiedzUsuń
  17. wow, świetne miejsce i wspaniała relacja, takie walentynki musiały być udane :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

18. o jejku jak romantycznie spedzone walentynki

19. Bardzo romantycznie <3, klucz z dniem mojego urodzenia :D
    Pozdrawiam, Klaudia z bloga http://fourperson.blogspot.com

Odpowiedzi
    1. To również dzień mojego urodzenia, pozdrawiam! :D

Usuń
  20. Wow faktycznie cudowne walentynki musze w przyszlym roku cos podobnego wymyslic . Tylko pozazdrościć 😘

21. Ja walentynek nie obchodzie ale widzie że ty je miło spędziłaś
    Pozdrawiam ;)

22. Kraków jest cudowny szkoda, że ostatni raz byłam tam mając 8 lat. A Twoje walentynki były również wspaniałe. Ja moje spędziłam w domu z moją drugą połówką jedząc pizze i oglądając filmy, niby nie jest jakoś romantycznie czy coś, ale właśnie mi o to chodziło.
    Pozdrawiam.
    Obserwuję.
    Zapraszam,
    millie-milllie.blogspot.com

OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie ! Sama zazdroszcze ;)

24. Walentynki w KRAKOWIE. Jejku zazdroszczę *-*
    Świetnie zrobione zdjęcia :D

Pozdrawiam.

OdpowiedzUsuń
  25. jeju, jakie cudowne walentynki! już wiem gdzie chyba wybiore się za rok z chłopakiem!
    queenxfangle.blogspot.com

26. Rzeczywiście, pokój prezentuj się nieziemsko romantycznie ^^. No i mój ulubiony Kraków - jedno z moich ulubionych miejsc. :)

OdpowiedzUsuń
  27. Świetne walentynki :)
    Ja dostałam sniadanie do łóżka a do tego truskawki i kwiaty :) pózniej wybraliśmy sie na spacer i zakupy. Kupiłam pare ciuchów :) pózniej kolacje i film w zaciszu domu ;)
    Zapraszam na konkurs :*

OdpowiedzUsuń
  28. Jeju jaki cudowny pomysł na udane walentynki :)
    Kraków jest cudownym miastem na spędzenie tam walentynek :)
    spam2506.blogspot.com

OdpowiedzUsuń
  29. Super post :) Fajne zdjęcia mega serce z róż na łozku :)

30. NArdzo fajny pomysł na walentynki :)
    Chciałabym mieszkać w Krakowie <3
    Zapraszam moja-pasja2.blogspot.com

OdpowiedzUsuń
  31. Walentynki w takim miejscu marzenie... Przepiękne zdjęcia! :)

32. ale pięknie wszystko przygotowane! :)

OdpowiedzUsuń
  33. Ale Ci się poszczęściło też chciałabym tak spędzić Walentynki *-* super zdjęcia i widać, że to super miejsce :)

Allegiant997.blogspot.com

34. Jemu.. Jakie piękne miejsce.. Pozdrawiam. stylzyciaa.blogspot.com

OdpowiedzUsuń
  35. Znajome widoki, a hotel zapisałam bo z pewnością go odwiedzę ;)

36. PO twojej fotorelacji trzeba przyznać, ze wyjazd był udany na 100%! Piękne widoczki! *,*

37. widać że walentynki miałaś udane ;)
    pięknie i romantycznie <3
    Super ! Więcej miłości życzę ;)
    Pozdrawiam, http://liikeeme.blogspot.com/

38. Kocham Kraków, a walentynki tam? Idealnie
    Zapraszam do mnie http://hellomisskorabel.blogspot.com/

39. Zazdroszczę Tobie, super walentynki jak i cały blog! Będzie mi się go miło czytało :))

40. Boże! Zazdroszczę :O

Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

41. Niesamowicie zazdroszczę takiego wyjazdu! W Krakowie jeszcze nie byłam, ale mam go już w planach, przez twoje zdjęcia jeszcze bardziej mnie do niego ciągnie ;)
    typicalgr.blogspot.com

OdpowiedzUsuń
  42. Jejku! Cudownie! Tak właśnie chciałam spędzić walentynki a skończyło sie na siedzeniu w piżamie pod kołdra z zapaleniem zatok -,- :(

43. Ale świetnie, wspaniała wycieczka, ja również uwielbiam Kraków! Dla mnie walentynki nie są szczególnym dniem z prostego powodu :)
    pozdrawiam!

OdpowiedzUsuń
  44. Walentynki idealne <3 a Kraków jak zawsze przepiękny :)

45. Kocham Kraków <3 cudowne walentynki :) tak samo jak zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

OdpowiedzUsuń
  46. Kocham Kraków <3 cudowne walentynki :) tak samo jak zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

OdpowiedzUsuń
  47. Wyjazd musiał być udany. Sama mam ochotę wybrać się do Krakowa, ale to może bliżej wakacji :).

48. Super prezent! Piękny hotel! Tylko pozazdrościć :)!

49. Ciesze się, że walentynki Ci sie udały! Niestety moje nie należały do zbytnio udanych :(

OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękny hotel, jak będe w wakacje w polsce napewno się tam zatrzymam na minimum jedną noc!
    Super opisane oraz wystrojowy blog!

Obserwuje i pozdrawiam!,
    Weronika ♥

OdpowiedzUsuń
  51. musiało być super!!<3 uwielbiam Kraków :)

52. Wow.Zazdroszczę tak wspaniałej wycieczki z ukochanym. Mam nadzieję ze jeszcze nie raz pojedziecie sobie na taki weekend.

OdpowiedzUsuń
  53. Tylko pozazdrościć. Myślę, że każda para chciałaby spędzić tak cudownie i romantycznie walentynki. Ja niestety w tym roku po raz 18 spędziłam je sama, hahaha.

killa-killaa.blogspot.com

54. Jestem całkiem za świętowaniem tego dnia w jakiś wyjątkowy sposób, a Wy zrobiliście to bardzo ciekawie. Aż pozazdrościć można! :D Życzę więcej takich wyjazdów, nawet bez okazji!

Pozdrawiam, Justlyjass.

55. Cudowne miejsce!

Obserwuję!

OdpowiedzUsuń
  56. Zazdroszczę takich walentynek ;)

57. Świetna relacja. Piękna niespodzianka walentynkowa ze strony hotelu. A te serca z serwetek urocze. Kraków to piekne miasto. Zawsze z miłą chęcią tam wracam,dlatego zazdroszczę takich wspaniałych Walentynek :)
    www.isaeye.blogspot.com

OdpowiedzUsuń
  58. Świetna relacja. Piękna niespodzianka walentynkowa ze strony hotelu. A te serca z serwetek urocze. Kraków to piekne miasto. Zawsze z miłą chęcią tam wracam,dlatego zazdroszczę takich wspaniałych Walentynek :)

59. O mamo! Nie obchodzę walentynek, ale te róże na łóżku.. Rewelacja <3

60. Kraków to rewelacyjne miejsce na spędzanie chwil z drugą połówką. Szczególnie w tak ekskluzywnym miejscu, świetnie!

OdpowiedzUsuń
  61. Zazdroszczę tak świetnie spędzonych Walentynek. Świetna fotorelacja :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

62. Wow... Jakie piękne zdjęcia i na pewno super spędzone Walentynki... zazdrosze..

OdpowiedzUsuń
  63. Idealne walentynki<3 Śliczne zdjęcia oraz szczęścia dla was:)

64. Piękna wycieczka :D Ile kosztował Was pobyt w tym hotelu ? Po Twoim wpisie mam zamiar się tam wybrać za rok :D
    Zapraszam :) http://natalie-forever.blogspot.com/2016/02/ksylitol.html

Odpowiedzi
    1. Pobyt nic nas nie kosztował, ponieważ otrzymałam go od firmy mydeal.pl, jednak wartość opcji, którą mieliśmy, czyli 2 noclegi ze sniadaniami, powitalną niespodzianka i wynajmem rowerów to około 750zl :)

Usuń
  65. cudowne zdjęcia :). pozazdrościć !!

OdpowiedzUsuń
  66. Urodziłam sie w Krakowie. Naprawde bardzo cudowne miasto. Hotel zniewalający! Miałaś szczęście będąc tam z osoba która kochasz :)

67. Piękne zdjęcia :)

OdpowiedzUsuń
  68. Ło pozazdrościć, świetny hotel i idealne Walentynki, chyba każda kobieta byłaby uszczęśliwiona. ;p http://blogtheyouth.blogspot.com/